پیش دبستان و دبستان دخترانه طاهره منطقه 2

22 اردیبهشت 1398

ارتباط موثر معلم با دانش آموز - بخش دوم

ارتباط موثر معلم با دانش آموز - بخش دوم

از همراهی شما با مشاوران دبستان طاهره و دنبال کردن ادامه این مطلب سپاسگزاریم.از همراهی شما با مشاوران دبستان طاهره و دنبال کردن ادامه این مطلب سپاسگزاریم.  دفتر مشاوره دبستان طاهره سعی بر آن دارد تا با به کارگیری شیوه های مناسب دانش آموزان رابه برقراری ارتباط موثر با معلمان و مدرسه ترغیب نماید.  در این مسیر ما به همیاری شما والدین عزیز نیازمند می باشیم.

مولف: - ایزدیار
0  نظر
رتبه خبر: 5
(1 نظر )

15 اردیبهشت 1398

ارتباط موثر معلم با دانش آموز – بخش اول

ارتباط موثر معلم با دانش آموز – بخش اول
ما در دبستان طاهره بر آن شدیم تا عوامل تاثیر گذار بر روابط موثر معلم با دانش آموزان را شناخته و در رشد و اثرگزار تر بودن این عوامل تلاش کنیم .
مولف: - ایزدیار
0  نظر
رتبه خبر: 
(0 نظر )

8 اردیبهشت 1398

پشتیبانی از تکالیف مدرسه

پشتیبانی از تکالیف مدرسه
نه تنها کودک شما در مدرسه یاد می گیرد که تکالیف تکمیلی را پشتیبانی کند ، بلکه فرصتی برای درگیر شدن در آن فرآیند به وجود می آید. زمانی که فرزند شما بزرگتر شود سطح مشارکت آشکارا تغییر می کند. ما در دبستان طاهره بر آنیم تا تکالیف مهارت محور و جذابی را برای پیشرفت دانش آموزان فراهم کنیم . 
مولف: - ایزدیار
0  نظر
رتبه خبر: 3/6
(5 نظر )

3 اردیبهشت 1398

مهارت های اجتماعی و مدرسه

مهارت های اجتماعی و مدرسه

در حالی که مدرسه می تواند یک تجربه مثبت اجتماعی برای بسیاری از کودکان باشد، برای دیگران می تواند یک کابوس باشد. ما در دبستان طاهره بر آن هستیم که مهارت های اجتماعی کودکان را ارتقا بخشیم تا در زمان حضور در  مدرسه  و محافل اجتماعی دیگر از آنها لذت ببرد.

مولف: - ایزدیار
0  نظر
رتبه خبر: 
(0 نظر )

2 اردیبهشت 1398

استرس در دانش آموزان دبستانی - بخش دوم

استرس در دانش آموزان دبستانی - بخش دوم
ترس یک حالت هیجانی است نسبت به یک خطر یا یک محرک مضر ، ترس از مدرسه رفتن یکی از نشانه های اضطراب جدایی از والدین ، خانه یا شرایطی است که دانش آموز به آن دلبسته است . ما در دبستان طاهره به شناخت این عوامل پرداخته و سعی در بر طرف نمودن آن داریم . 
مولف: - ایزدیار
0  نظر
رتبه خبر: 
(0 نظر )
قبلی  
1 
  بعدی
صفحه 1 از 1